Un clip publicitar a fost interzis în cinematografele din SUA pentru că menţiona numele lui Iisus.
Clipul de 30 de secunde era o formă de promovare a serviciilor religioase de Paşte ale bisericii Compass Bible, din California, şi urma să fie difuzat timp de 3 săptămâni în 45 de cinematografe, informează christianpost.com.
Clipul explora câteva dintre îndoielile exprimate de-a lungul timpului cu privire la moartea şi învierea lui Iisus. „Ucenicii I-au furat trupul” sau „Iisus nu a murit pe cruce” sunt câteva dintre ideile menţionate. În final, spectatorilor le era adresată întrebarea „Chiar s-a întâmplat?” Apoi, aceştia erau încurajaţi să participe la serviciile religioase de Paşte pentru a afla care sunt motivele pentru care creştinii cred că învierea a avut loc.
Menţionarea numelui lui Iisus într-un clip publicitar a fost considerată material „controversat”, în conformitate cu normele impuse de agenţia National CineMedia (NCM). Restricţiile agenţiei vizează şi nuditatea, alcoolul, jocurile de noroc, reclamele cu subiecte politice, etc.
NCM le-a propus celor de la Compass Bible să refacă clipul publicitar, însă aceştia au refuzat pentru că versiunea sugerată de NCM includea doar anunţarea datei şi a locului unde vor avea loc serviciile religioase de Paște. O sugestie din partea NCM a fost să folosească în locul numelui lui Iisus nişte imagini cu iepuraşi şi ouă colorate.
„Pentru noi însă, Paştele nu este o distracţie de primăvară. Este cea mai importantă zi din istoria creştinismului şi nu vom renunţa la acest mesaj. Este un fapt nefericit că temeliile pe care a fost ridicată ţara noastră au devenit acum ceva «prea controversat»”, a declarat Mike Farabez, pastorul bisericii Compass Bible.
Sursa: semneletimpului.ro











